عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي Cool_h32عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي Cool_h33

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول    

شاطر | 

عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعمحتوى الموضوع

احمد متعب

احمد متعب

ربمآ يومآ يتحقق مآ تمنيتـ

الجنـــس : ذكر

مُساهمةموضوع: عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي   عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي I_icon_minitimeالأربعاء مارس 09, 2011 8:21 pm

عايز تعرف موبايلك اصلي وللا تعبان شوفي الحركة دي
اضغط على #06#* في جهاز موبايلك هيطلع لك ارقام

إبدا العد من الشمال للرقم السابع و الثامن

·إذا كان الرقمين السابع و الثامن 02 او 20 فان الجهاز مصنوع في دولة عربية وهذا يعني نوعية سئية..

·إذا كان الرقمين السابع و الثامن 08 او 80 فان الجهاز مصنوع في المانيا وهذا يعني نوعية مقبولة..

·إذا كان الرقمين السابع و الثامن 01 او 10 فان الجهاز مصنوع في فلندا وهذا يعني نوعية جيده جدا..

·إذا كان الرقمين السابع و الثامن 00 فان الجهاز مصنوع في المصنع الرئيسي وهذا يعني افضل نوعية..

·إذا كان الرقمين السابع و الثامن 13 فان الجهاز مصنوع في اذربيجان وهذا يعني نوعية سئية جدا وخطيرة على الصحة

الموضوع الاصلى : عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي      المصدر : منتديات زهقان     الكاتب : احمد متعب

احمد متعب ; توقيع العضو

حلم السنين

حلم السنين

عضو مميز

الجنـــس : ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي   عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي I_icon_minitimeالأربعاء مارس 09, 2011 8:25 pm

تسلم ايدك يابرنس

الموضوع الاصلى : عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي      المصدر : منتديات زهقان     الكاتب : حلم السنين

حلم السنين ; توقيع العضو

عايز تعرف موبايلك اصلي ولا تعبان شوف الحركة دي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

.:: مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ::.