للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه Cool_h32للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه Cool_h33

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول    

شاطر | 

للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعمحتوى الموضوع

مجدى

مجدى

مشرف

الجنـــس : ذكر

مُساهمةموضوع: للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه   للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه I_icon_minitimeالإثنين فبراير 14, 2011 8:02 pm

نفسك تجننها ... ترفعلها الضغط ... تشلها :d ... اعمل اللي هقولك عليه

1- رنلها رنه واحده على الموبايل بتاعها وهيه لو عندها دم هتتصل بيك وتقولك مالك يا حبيبى فيه ايه خضتنى قولها انت بكل برود لا يا حبيبتى كنت بشوف معايا رصيد وللا لاء .

2- لو هيه حبت تعزمك فى يوم مثلا على الغدا فى مطعم فخم جدا وغالى قوى . اول ما الاكل يتحط قدامكم هتاكل حاجه بسيطه قوى من الاكل وتقولها الحمد لله شبعت.

3- وانت بتتكلم معاها قولها حبيبتى هوه ايه اللى ممكن يستفزك هتلاقيها استفزت

4- وانت بتتكلم معاها اغلط فى اسمها حتى لو كان حرف واحد يعنى مثلا لو اسمها دنيا قولها مره يا دينا او ديانا ولو كان اسمها منه قولها منى ولو كان لبنى قولها لميا .

5- لو انتوا قاعدين فى كافيه وموبايلك رن وكان واحد صاحبك بيتصل بيك خد الموبايل وقوم رد بعيد واقعد اضحك وهرج وفى نهاية المكالمه قوله سلام ياحبيبى بصوت عالى ولما ترجع هتقولك كنت بتكلم مين ؟ قولها ده واحد صاحبى واسكت خالص ولما تطلب تشوف المكالمه وريها عادى وانت بتضحك

6- لو انتا واقف في الشارع بتكلمها في التليفون وجت بنت تانية انتا عرفها وعدت من جنبك وقالتلك ازيك عامل ايه قلها هاي ازيك يا قمر عاملة ايه
طبعا هيا هتغير نبرة صوتها وتوريك الوش التاني وتقولك مين دي تقوم انتا تقولها: وانتي مالك ..دي واحده صاحبتي
بس طبعا استنا الوش التاني لما تقابلها هههههههههههههه
ههههههههههههههه

7- بعد مكالمه طويله قوى معاها فى التليفون وبعد كلام حب وغرام من اللى قلبك وقلبها يحبه وخلاص هتقفلوا المكالمه غير نبرة صوتك مره واحده وقولها السلام عليكم واقفل الخط على طول طبعا مستحيل هتقدر تقولك حاجه بس نفسى تشوف شكلها فى الوقت ده عامله ازاى:d

8- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى

هههههههههههههههههههه

علفكرة انا مليش دعوة من النتائج عشان ميجيش حد يقولي اشوف فيك يوم اسود وده الجزء الأول من الموضوع واستنونا في الجزء التاني

الموضوع الاصلى : للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه      المصدر : منتديات زهقان     الكاتب : مجدى

مجدى ; توقيع العضو

sweet melody

sweet melody

عضو جديد

الجنـــس : انثى

مُساهمةموضوع: رد: للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه   للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 22, 2011 9:07 pm

طيب ليه كده
ماشي انتظر الرد
هههههههههههههه
نايس توبيك

الموضوع الاصلى : للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه      المصدر : منتديات زهقان     الكاتب : sweet melody

sweet melody ; توقيع العضو

للشباب وبس .. عايز تستفز حبيبتك اخر حاجة.. اعمل اللي هقولك عليه

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

.:: مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ::.